FANDOM

My Little Pony Equestria Girls Rainbow Rocks
Pobrane (111111111111110).jpg
Nowy film
Długość: 72 minuty
Zespoły: The Rainbooms i The Dazzlings
Postacie: Twilight Sparkle, Fluttershy, Applejack, Rarity, Rainbow Dash, Pinkie Pie, Spike i Sunset Shimmer
Nowe postacie: Adagio Dazzle, Sonata Dusk i Aria Blaze
Wcześniejszy film: My Little Pony Equestria Girls
Następny film: My Little Pony Equestria Girls Friendship Games
My Little Pony Equestria Girls Rainbow Rocks-film animowany i pełno montażowy. Trwa 72 minuty. Opowiada on o kolejnych przygodach Twilight i Spike'a w świecie ludzi. Tym razem zespół The Rainbooms zmierzy się z przeciwnym zespołem czyli The Dazzlings. Twilight i reszta pod czas przemiany stają się tęczowe. Sunset Shimmer w dobrej postaci pomaga dziewczynom pokonać Dazzlings i ich syreny, które wydostały ze swoich amuletów.

Odkrycie Equestrańskiej magii: Edytuj

W nocy (wieczorem?) w kawiarni było słychać kłótnie klientów i urzekający głos (śpiew) zespołu Dazzlings. Było to-aaa~ (czyli: wokalizacja). Aria Blaze była zła, że nie można nic innego zjeść (normalnego) Jedyne co mogły robić to; sycić się negatywną energią i kłócenie się o coś.W końcu,w pewnym momencie Adagio Dazzle widzi tęczę. Myśli,że to Equestriańska magia i wybiega z kawiarni,a Aria Blaze i Sonata Dusk wychodzą w spokoju. Ta tęcza to była Equestriańska magia.Była to tęcza,którą (w tym czasie,odkrycia Adagio Dazzle magii) Twilight z przyjaciółkami pokonały złą Sunset Shimmer. Na koniec mówi parę cytatów i robi się ciemno,a ich amulety świecą na czerwono.Zaczyna się piosenka ''Rainbow Rocks,,

Przygotowania w szkole Liceum Cantyrlot High: Edytuj

W liceum Cantyrlot High trwają przygotowania. Wszyscy uczniowie tego Liceum malują plakat,żeby od zobaczenia tego plakatu, od zaraz można wiedzieć, że będzie pokaz talentów (festiwal?) Sunset Shimmer bardzo chciała pomóc dla: Apple Bloom, Scootaloo i Swinkie Belle ale one odmówiły, bo po tym zdarzeniu nie wierzyły już dla Sunset. Pinkie Pie zauważyła Sunset i krzyknęła: Sunset Shimmer! Tutaj! Każdy patrzył na nią, szepcząc do ucha: Patrzcie, Sunset Shimmer. Była ona zawsydzona, ale przyjaciółki miały dla niej, małą niespodziankę.

Pierwsza piosenka zespołu The Rainbooms: Edytuj

Po wyjściu ze sali gimnastycznej, zespół z Sunset poszły dipo mniejszej sali gdzie odbywały się próby. Zaśpiewałya piosenkę: "Radość ogromną dziś mamy,,. Była to pierwsza ale też piosenka dla Sunset Shimmer. Podczas piosenki, przemieniały się; miały ogony (kucyków?) uszy kucyka,a nie które skrzydła. Po tym, zakończyły śpiewania. Wszystko magicznego znikło,a gdy Sunset pogratulowała, Flesh Sendry wszedł i pochwalił je,że nieźle im wyszło. Rainbow Dash podziękowała, ale też powiedziała: "Dzięki Flesh, ale Rarity za wcześnie wchodzi w refren,a Appplejack musi poćwiczyć grę na basie,, Flesh powiedział parę zdań i wyszedł. Rarity powiedziała, że ktoś tu jest zabujany po uszy i to trochę zraniło Sunset, ale potem humor wrócił, a Rarity przeprosiła ją.

Pierwsze wrażenie: Edytuj

Oprowadzka nowych. Edytuj

Nagle ktoś z dyrekcji (zapewnie Vice dyrektorka Celestia) powiedziała przez głośnik,który posiadała i wisiał w sali dziewcząt, że Sunset Shimmer, proszona do głównego holu. Powiedziała dziewczynom,że ma oprowadzać nowe dziewczyny i ma nadzieje,że nie dowiedzą się o starej jej tylko o nowej jej. I poszła,a Rainbow Dash powiedziała, że mają trochę czasu do obiadu i zagrają "Ja najlepsza jestem tu!,, ale Fluttershy miała inne zdanie i zapytała Rainbow Dash,czy zagrają to co ona napisała w zeszyciku. Rainbow nie chciała i powiedziała,że może zdążą. Sunset Shimmer szła po holu i spotkała nowe uczennice, były to: Adagio Dazzle, Sonata Dusk i Aria Blaze. Mówiła,że to wspaniała szkoła i napewno im się spodoba! Dziewczyny od razu wyczuły coś magicznego. Equestriańską magię. Sunset gdy zobaczyła plakat o festiwalu odrazu zaczęła mówić o tym. Dziewczynom od razu się spodobało to. Aria Blaze powiedziała,że lubią sobie od czasu do czasu pośpiewać, ale Sonata miała inne zdanie: " Halo! Przecież my zawsze śpiewamy. To tak zmuszamy innych ludzi,żeby robili to co my chcemy. Adagio i Aria były złe,że wyjawniła ich sekret. Adagio mówiła,że to dobry pomysł poznać innych uczniów. A Sonata mówiła,że to chciała powiedzieć,a Aria powiedziała,że jest głupia i zaczęła się kłótnia. Adagio powiedziała musisz mi wybaczyć. To idiotki. Sunset Shimmer zobaczyła i dotknęła amulet Adagio. Założycielka zespołu, Adagio Dazze mówiła,że te wisiorki wiele dla nich znaczą i nie chcą,żeby coś się stało,a potem poszły.

Niech będzie bitwa! Edytuj

Się zastanawiała nad tymi dziewczynami,aż nagle poszła na stołówkę. Przy stole jadły ale też czekały jej przyjaciółki,bez Twilight Sparkle. Applejack zapytała Sunset jak oprowadzka nowych. Sunset powiedziała, że zachowywały się dziwnie. Pinkie Pie też jadła, ale jak to usłyszała pokazywała dla niej jak dziwnie. Przybierała różne wąsy robione ze włosów i (jedzenia?) Rainbow Dash powiedziała, że możne dajmy jej powiedzieć. Pinkie Pie przestała. Sunset Shimmer nadal tłumaczyła,aż nagle Adagio Dazzle i reszta weszły na stołówkę i śpiewały wokalizację.

Edytuj

Wezwanie Twilight z pomocą: Edytuj

Po tym wydarzeniu każdy był z kłócony. Rainbow i reszta poszły zawiadomić Vice dyrektorki: Lunę i Celestię. Lecz one też były pod wpływem zespołu The Dazzlings. Wytłumaczyły, że to one już wcześniej przyszły i nazwały tak zespół, a nawet zaśpiewały im początek piosenki. Sunset była zdziwione z przyjaciółkami. Poszły więc przed pomnik konia,który jest portalem zamkniętym. Sunset sobie przypomniała,że ma księgę którą dostała od Księżniczki Celesti (wersji kucykowej) bo wiedziała,że kiedyś popełni jakiś wielki błąd i ją zachowała. Powiedziała to i pobiegła do szkoły. Gdy ją wyciągnęła to powiedziała, że może działa. Rarity zapytała:Skarbie,to książka,jak niby ma działać? Wytłumaczyła, że to było tak, wysyła wiadomość, ale najpierw piesze ją, świat gdzie jest Twilight dostaje tą wiadomość. Rainbow Dash nie zwlekając wyciągnęła długopis i powiedziała: Maluj ten liścik! I Sunset Shimmer to napisała. Gdy pisała możemy zobaczyć efekty dodane i podobne co przy kształceniu Twilight i Spike'a w wersje ludzi i psa. I pojawiamy się w Equestrii. Służebnik przywiózł książki od Księżniczki Celestii,a gdy zapytał gdzie je postawić powiedział,że tą wirującą też. Twilight się zdziwiła i ją wzięła. Odczytała,że potrzebują jej przyjaciółki ze szkoły. Wyciągnęła książkę gdzie odkryła,że to syreny. Czerpią negatywną energię,a ich głosy stają się głośne,a także mają większą moc (energię)Przyjaciółki zapytały czy mogą tym razem z nią pójść, ale Twilight Sparkle się nie zgodziła na to. Portal tworzyła przez Pinkie Pie. Przez nią dla Księżniczki Twilight Sparkle zaświtało coś w głowie i wymyśliła jak otworzyć portal. Wybudowała trudną konstrukcję i położyła książkę Sunset. Gdy zaczą portal działać Twilight i Spike wbiegli do portalu.

Próba The Dazzzlings i Rainbooms: Edytuj

Po przybyciu Twilight ze Spike'm , Rarity zaproponowała Księżniczce dołączenia do zespołu The Rainbooms.Rainbow Dash się nie zgodziła,bo to jej zespół, ale inne dziewczyny nalegały i Applejack bez jej pytania zaprosiła ją na wokal, bo w końcu to ona zna się na magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki