FANDOM

Pinkie Pie

Uczennica Liceum Canterlot High

220px-Pinkie Pie ID EG.png
Przyjaciółka Twilight Sparkle
Element Harmonii: Radość
Zajęcia: W obu dwóch światach rozśmiesza, planuje imprezy (no prawie) i pomaga
Pinkie Pie- Uczennica Liceum Canterlot High. Jedna z sześciu przyjaciółek Twilight Spakle. Radosna dziewczyna, przypominająca pewną postać z filmu My Little Pony Przyjaźń to Magia o tym samym imieniu. Ta dziewczyna reprezentuje element Harmonii Radość.

Wygląd: Edytuj

Na co dzień: Edytuj

To dziewczyna z różowymi zakręconymi włosami i jasno różową skórą. Ma niebieskie oczy, a na rękach nosi niebieskie bransoletki. Góra Pinkie Pie jest koloru fioletowo-biała, niebieski krótki sweterek, a na podkoszulku różowe serce. Spódnica jest różowa z fioletową kokardą. Buty są niebieskie.

Znaczek codzienny: Edytuj

Znaczek codzienny-znaczek codzienny czyli gdzie możemy go zobaczyć na ubraniu codziennym Pinkie Pie.

Są to trzy balony. Dwa niebieskie na dole i na górze jeden żółty. Można go zobaczyć na jej różowej spódnicy.

Wygląd po przemianie: Edytuj

Images.jpg

Pinkie Pie po przemianie dostaje długi kucyk uznawany jako ogon kucyka. Dostaje także uszy kucyka. Nosi niebieski kapelusz. Niebiesko-różowa-fioletową sukienkę. Buty żółto-fioletowo-różowe. Niebieskie bransoletki. Jej strój dostaje również dodatku czyli brokat.

Znaczek Pinkie po przemianie: Edytuj

Znaczek Pinkie po przemianie-znaczek Pinkie po przemianie znaczy gdzie go znajdziemy gdy Pinkie Pie jest po przemianie.

Niestety nie możemy go nigdzie zobaczyć, ale w tle jak Pinkie się przemienia widać pełno balonów czyli jej znaczek.

Film Promocyjny: Edytuj

My Little Pony- Equestria dziewczyny - Poznać Pinkie Pie00:46

My Little Pony- Equestria dziewczyny - Poznać Pinkie Pie

Poznaj Pinkie Pie

Lalka Pinkie Pie: Edytuj

Pinkie Pie jest sprzedawana w sklepach jako lalka lub lalka w piżamie z aligatorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki